Protected by Copyscape Web Plagiarism Software Protected by Copyscape Duplicate Content Detector Protected by Copyscape Web Plagiarism Software Protected by Copyscape Duplicate Content Detector Protected by Copyscape Web Plagiarism Software Protected by Copyscape Duplicate Content Detector

Αναγνώστες

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Συνέντευξη από την evanthoula

Γεια σας! Είμαι η νέα writer του blog Άννα και θα σας κρατάω συντροφιά με πολλές συνετεύξεις.Σήμερα σας έχω συνέντευξη με την evanthoula!! Για να την δούμε

1.Πώς νιώθεις που είσαι StarBlogger?

Δεν νομίζω πως νιώθω κάπως ιδιαίτερα αφού δεν άλλαξαν και πολλά από πριν... Φυσικά όμως ένιωσα πως αναβάθμισα την κούκλα μου όταν έγινα starblogger αφού μου αρέσει πολύ να γράφω άρθρα.

2.Νομίζω ότι τα θέματα που γράφεις στο Starblog ενδιαφέρουν τα περισσότερα κορίτσια. Πώς τα εμπνεεσαι?

Χαίρομαι που το ακούω αυτό γιατί προσπαθώ όλο και περισσότερο να κάνω ενδιαφέροντα άρθρα για να σας ικανοποιώ.Η αλήθεια είναι πως δεν εμπνέομαι από κάτι απλώς γράφω ότι σκέφτομαι εκείνη την στιγμή και συνήθως πράγματα που ξέρω ότι θα ενδιαφερθούν να διαβάσουν τα μέλη ή και κάτι που συνέβη αυτόν τον καιρό.


3.Δώσε μας την στυλιστική σου ταυτότητα
Λοιπόν... Με λένε Εύα και γενικά δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο στυλ ή ρούχο και προσπαθώ να πειραματιστώ στην κούκλα μου. Επίσης στο stardoll μου αρέσουν ιδιαίτερα οι σκιές που υπάρχουν στο starplazza όπως και τα κραγιόν. Ακόμα δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση για μανό αλλά απλώς δεν μου αρέσουν τα πολύ φανταχτερά και πολύχρωμα.
4.Κατά τη γνώμη σου ποιές ελληνίδες MeDolls θεωρείς πιό διασημες?
Πιστεύω πως η κάθε μία έχει διαφορετικό στυλ και αυτό είναι που την κάνει ξεχωριστεί. Δεν νομίζω πως υπάρχουν "διάσημες" αφού το κάθε άτομο "θαυμάζει" και διαφορετική MeDoll ανάλογα με τα γούστα του.

5.Έχεις σκεφτεί να κάνεις μια StarMovie σε μορφή σειράς?
Ναι το έχω σκεφτεί αλλά δεν είμαι και πολύ καλή σε κάτι τέτοιο παρ'όλο που το έχω προσπαθήσει. xD Η αλήθεια είναι πως ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να φτιάξεις StarMovie είναι κάπως δύσκολος και πρέπει να έχεις πολύ υπομονή.


Ξέρω πως οι ερωτήσεις είναι πολύ λίγες αλλά η evanthoula είναι Starblogger και έχει πολλές δουλειές

Καλή συνέχεια,
Annie...Star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου